Hvis man har oplevet jordskælv i Tyrkiet, er det rystende at opleve det også på Frederiksberg/Kbh, for kroppen reagerer instinktivt. Desværre.
Hvis man har oplevet jordskælv i Tyrkiet, er det rystende at opleve det også på Frederiksberg/Kbh, for kroppen reagerer instinktivt. Desværre.
Sad
2
0 Kommentarer 0 Delinger 260 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind