Nej nej nej nej og atter nej! basta.

Ikke en VLAK regering igen. Så bliver det godt nok hårdt for de stakkels arbejdsløse, svage og ældre i samfundet.

N E J T A K!


https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article11182485.ece
<b>Nej nej nej nej og atter nej! basta.</b> Ikke en VLAK regering igen. Så bliver det godt nok hårdt for de stakkels arbejdsløse, svage og ældre i samfundet. N E J T A K! https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article11182485.ece
Like
Angry
Haha
7
7 Comments 0 Shares 471 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In