Nej nej nej nej og atter nej! basta.

Ikke en VLAK regering igen. Så bliver det godt nok hårdt for de stakkels arbejdsløse, svage og ældre i samfundet.

N E J T A K!


https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article11182485.ece
<b>Nej nej nej nej og atter nej! basta.</b> Ikke en VLAK regering igen. Så bliver det godt nok hårdt for de stakkels arbejdsløse, svage og ældre i samfundet. N E J T A K! https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article11182485.ece
Like
Angry
Haha
7
7 Kommentarer 0 Delinger 469 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind