Hvilken direkte besked løsning anvender du?

Der eksistere flere løsninger.

Bluesky og Mastodon som denne platform selv henviser til.

Tænker at flere nok også vælger Signal fra. Eftersom den er amerikansk centraliseret. Ligesom sikkert Messenger og WhatsApp.

Sæt gerne den som du primært anvender.

Har nogle af jeg specifikt anvendt SimpleX der pt er den mest private løsning?
Hvilken direkte besked løsning anvender du? Der eksistere flere løsninger. Bluesky og Mastodon som denne platform selv henviser til. Tænker at flere nok også vælger Signal fra. Eftersom den er amerikansk centraliseret. Ligesom sikkert Messenger og WhatsApp. Sæt gerne den som du primært anvender. Har nogle af jeg specifikt anvendt SimpleX der pt er den mest private løsning?
0
0
3
0
3
1
Like
1
5 Comments 0 Shares 388 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In