Hvilken direkte besked løsning anvender du?

Der eksistere flere løsninger.

Bluesky og Mastodon som denne platform selv henviser til.

Tænker at flere nok også vælger Signal fra. Eftersom den er amerikansk centraliseret. Ligesom sikkert Messenger og WhatsApp.

Sæt gerne den som du primært anvender.

Har nogle af jeg specifikt anvendt SimpleX der pt er den mest private løsning?
Hvilken direkte besked løsning anvender du? Der eksistere flere løsninger. Bluesky og Mastodon som denne platform selv henviser til. Tænker at flere nok også vælger Signal fra. Eftersom den er amerikansk centraliseret. Ligesom sikkert Messenger og WhatsApp. Sæt gerne den som du primært anvender. Har nogle af jeg specifikt anvendt SimpleX der pt er den mest private løsning?
0
0
3
0
3
1
Like
1
5 Kommentarer 0 Delinger 386 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind