Så fik vi igår bisat min mor. 79 år.

Jeg så mange fra familien, og der blevet givet mange kram og kondolencer - selvom man jo gerne havde set andre rammer.

Så i dag har jeg en stille dag.
Så fik vi igår bisat min mor. 79 år. Jeg så mange fra familien, og der blevet givet mange kram og kondolencer - selvom man jo gerne havde set andre rammer. Så i dag har jeg en stille dag.
Like
Sad
4
2 Comments 0 Shares 375 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In