Så fik vi igår bisat min mor. 79 år.

Jeg så mange fra familien, og der blevet givet mange kram og kondolencer - selvom man jo gerne havde set andre rammer.

Så i dag har jeg en stille dag.
Så fik vi igår bisat min mor. 79 år. Jeg så mange fra familien, og der blevet givet mange kram og kondolencer - selvom man jo gerne havde set andre rammer. Så i dag har jeg en stille dag.
Like
Sad
4
2 Kommentarer 0 Delinger 374 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind