Jeg fornemmer at Socii har tabt pusten lidt....... ? Hvad gør man for at "holde kedlen i kog" og få brugerantallet til at accelerere ?
Jeg fornemmer at Socii har tabt pusten lidt....... ? Hvad gør man for at "holde kedlen i kog" og få brugerantallet til at accelerere ?
Like
3
13 Comments 0 Shares 280 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In