Jeg fornemmer at Socii har tabt pusten lidt....... ? Hvad gør man for at "holde kedlen i kog" og få brugerantallet til at accelerere ?
Jeg fornemmer at Socii har tabt pusten lidt....... ? Hvad gør man for at "holde kedlen i kog" og få brugerantallet til at accelerere ?
Like
3
13 Kommentarer 0 Delinger 280 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind