Det er for at gøre dine medmennesker lykkelige, for at drage omsorg for dem, for at hjælpe dem, og for at elske dem, at naturen har sat dig iblandt dem, og ikke for at dømme dem og straffe dem.
(Donatien Alphonse François de Sade måske bedre kendt som Markis de Sade)
Det er for at gøre dine medmennesker lykkelige, for at drage omsorg for dem, for at hjælpe dem, og for at elske dem, at naturen har sat dig iblandt dem, og ikke for at dømme dem og straffe dem. (Donatien Alphonse François de Sade måske bedre kendt som Markis de Sade)
Like
Yay
5
2 Comments 0 Shares 615 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In