Det er for at gøre dine medmennesker lykkelige, for at drage omsorg for dem, for at hjælpe dem, og for at elske dem, at naturen har sat dig iblandt dem, og ikke for at dømme dem og straffe dem.
(Donatien Alphonse François de Sade måske bedre kendt som Markis de Sade)
Det er for at gøre dine medmennesker lykkelige, for at drage omsorg for dem, for at hjælpe dem, og for at elske dem, at naturen har sat dig iblandt dem, og ikke for at dømme dem og straffe dem. (Donatien Alphonse François de Sade måske bedre kendt som Markis de Sade)
Like
Yay
5
2 Kommentarer 0 Delinger 615 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind