Var i dag ude at kikke på nye lejeboliger i Kalundborg. Med de lå for langt ude det kræver en bil for der kommer også en Vinter for så er man låst. Men de var fed boligområder og bolig.
Var i dag ude at kikke på nye lejeboliger i Kalundborg. Med de lå for langt ude det kræver en bil for der kommer også en Vinter for så er man låst. Men de var fed boligområder og bolig.
Like
1
1 Comments 0 Shares 386 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In