Var i dag ude at kikke på nye lejeboliger i Kalundborg. Med de lå for langt ude det kræver en bil for der kommer også en Vinter for så er man låst. Men de var fed boligområder og bolig.
Var i dag ude at kikke på nye lejeboliger i Kalundborg. Med de lå for langt ude det kræver en bil for der kommer også en Vinter for så er man låst. Men de var fed boligområder og bolig.
Like
1
1 Kommentarer 0 Delinger 385 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind