Det er vist det man kalder topmålet af mod!

Man har godt nok "Cajones" af stål hvis man sidder og malker en Flodhest. Jeg skulle dæleme ikke nyde noget. Selvom det ville udgøre en god start på en sjov samtale til en fest ..

"Hva'eh Brian, har jeg nogensinde fortalt dig om dengang jeg hev en flodhest i patterne?"

Den lader vi så lige stå et øjeblik.........

https://www.dr.dk/nyheder/indland/dyrlaege-i-givskud-malkede-flodhest-holde-nyfoedt-unge-i-live
<b>Det er vist det man kalder topmålet af mod!</b> Man har godt nok "Cajones" af stål hvis man sidder og malker en Flodhest. Jeg skulle dæleme ikke nyde noget. Selvom det ville udgøre en god start på en sjov samtale til en fest .. "Hva'eh Brian, har jeg nogensinde fortalt dig om dengang jeg hev en flodhest i patterne?" 🤪 Den lader vi så lige stå et øjeblik......... https://www.dr.dk/nyheder/indland/dyrlaege-i-givskud-malkede-flodhest-holde-nyfoedt-unge-i-live
WWW.DR.DK
Dyrlæge i Givskud malkede flodhest for at holde nyfødt unge i live
Givskud Zoo bød i marts velkommen til sin første nyfødte dværgflodhest i 25 år, oplyser parken.
Yay
Haha
3
0 Comments 0 Shares 335 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In