Det er vist det man kalder topmålet af mod!

Man har godt nok "Cajones" af stål hvis man sidder og malker en Flodhest. Jeg skulle dæleme ikke nyde noget. Selvom det ville udgøre en god start på en sjov samtale til en fest ..

"Hva'eh Brian, har jeg nogensinde fortalt dig om dengang jeg hev en flodhest i patterne?"

Den lader vi så lige stå et øjeblik.........

https://www.dr.dk/nyheder/indland/dyrlaege-i-givskud-malkede-flodhest-holde-nyfoedt-unge-i-live
<b>Det er vist det man kalder topmålet af mod!</b> Man har godt nok "Cajones" af stål hvis man sidder og malker en Flodhest. Jeg skulle dæleme ikke nyde noget. Selvom det ville udgøre en god start på en sjov samtale til en fest .. "Hva'eh Brian, har jeg nogensinde fortalt dig om dengang jeg hev en flodhest i patterne?" 🤪 Den lader vi så lige stå et øjeblik......... https://www.dr.dk/nyheder/indland/dyrlaege-i-givskud-malkede-flodhest-holde-nyfoedt-unge-i-live
WWW.DR.DK
Dyrlæge i Givskud malkede flodhest for at holde nyfødt unge i live
Givskud Zoo bød i marts velkommen til sin første nyfødte dværgflodhest i 25 år, oplyser parken.
Yay
Haha
3
0 Kommentarer 0 Delinger 335 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind