Lidt spøjst.

Jeg tror at jeg vil huske vinteren som den koldeste i mange år, og det samtidig med årets marts måned den næst varmeste marts målt i Europa...

Der er tydeligvis kommet større udslag i vejret !
Lidt spøjst. Jeg tror at jeg vil huske vinteren som den koldeste i mange år, og det samtidig med årets marts måned den næst varmeste marts målt i Europa... Der er tydeligvis kommet større udslag i vejret !
Like
6
4 Comments 0 Shares 679 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In