Lidt spøjst.

Jeg tror at jeg vil huske vinteren som den koldeste i mange år, og det samtidig med årets marts måned den næst varmeste marts målt i Europa...

Der er tydeligvis kommet større udslag i vejret !
Lidt spøjst. Jeg tror at jeg vil huske vinteren som den koldeste i mange år, og det samtidig med årets marts måned den næst varmeste marts målt i Europa... Der er tydeligvis kommet større udslag i vejret !
Like
6
4 Kommentarer 0 Delinger 679 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind