Lidt sørgeligt at Sabine fra Mørkerytterne ikke længere deltager i SSO Rytterfestival til næste år.
Her nogle fotos som jeg har taget i forbindelse med hendes afrejse fra festivalen og ankomsten af søsteren til hendes hest.
Lidt sørgeligt at Sabine fra Mørkerytterne ikke længere deltager i SSO Rytterfestival til næste år. Her nogle fotos som jeg har taget i forbindelse med hendes afrejse fra festivalen og ankomsten af søsteren til hendes hest.
2 Comments 0 Shares 561 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In