Lidt sørgeligt at Sabine fra Mørkerytterne ikke længere deltager i SSO Rytterfestival til næste år.
Her nogle fotos som jeg har taget i forbindelse med hendes afrejse fra festivalen og ankomsten af søsteren til hendes hest.
Lidt sørgeligt at Sabine fra Mørkerytterne ikke længere deltager i SSO Rytterfestival til næste år. Her nogle fotos som jeg har taget i forbindelse med hendes afrejse fra festivalen og ankomsten af søsteren til hendes hest.
2 Kommentarer 0 Delinger 560 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind