Jeg er bare stolt af mine elever! Tegneserieholdet på Svendborg Ungdomsskole har barslet med dette års tegneserie: "Tegneserieholdet i Spændetrøje". Albummet er fuldt af fantastiske historier og fantastisk tegnet af mine fantastiske elever! Det er bare stort! #svendborgungdomsskole #tegneserier
Jeg er bare stolt af mine elever! Tegneserieholdet på Svendborg Ungdomsskole har barslet med dette års tegneserie: "Tegneserieholdet i Spændetrøje". Albummet er fuldt af fantastiske historier og fantastisk tegnet af mine fantastiske elever! 😀 Det er bare stort! #svendborgungdomsskole #tegneserier
Love
Like
Yay
11
0 Comments 0 Shares 445 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In