Jeg er bare stolt af mine elever! Tegneserieholdet på Svendborg Ungdomsskole har barslet med dette års tegneserie: "Tegneserieholdet i Spændetrøje". Albummet er fuldt af fantastiske historier og fantastisk tegnet af mine fantastiske elever! Det er bare stort! #svendborgungdomsskole #tegneserier
Jeg er bare stolt af mine elever! Tegneserieholdet på Svendborg Ungdomsskole har barslet med dette års tegneserie: "Tegneserieholdet i Spændetrøje". Albummet er fuldt af fantastiske historier og fantastisk tegnet af mine fantastiske elever! 😀 Det er bare stort! #svendborgungdomsskole #tegneserier
Love
Like
Yay
11
0 Kommentarer 0 Delinger 445 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind