Velkommen til Erik Andersen.
Jeg håber i vil tage godt imod ham.
Velkommen til [erik_andersen]. Jeg håber i vil tage godt imod ham.
Hej alle her på socii
jeg hedder Erik, og bor i Horsens. Jeg har lungekræft, men får noget medicin, der virker godt.
Jeg elsker gåture i naturen, mest Nørrestrand, da jeg ikke har bil.
Like
Yay
Love
15
4 Comments 1 Shares 113 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In