Hej alle her på socii
jeg hedder Erik, og bor i Horsens. Jeg har lungekræft, men får noget medicin, der virker godt.
Jeg elsker gåture i naturen, mest Nørrestrand, da jeg ikke har bil.
Hej alle her på socii jeg hedder Erik, og bor i Horsens. Jeg har lungekræft, men får noget medicin, der virker godt. Jeg elsker gåture i naturen, mest Nørrestrand, da jeg ikke har bil.
Like
Yay
Wow
6
5 Kommentarer 0 Delinger 569 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind