Hej alle her på socii
jeg hedder Erik, og bor i Horsens. Jeg har lungekræft, men får noget medicin, der virker godt.
Jeg elsker gåture i naturen, mest Nørrestrand, da jeg ikke har bil.
Hej alle her på socii jeg hedder Erik, og bor i Horsens. Jeg har lungekræft, men får noget medicin, der virker godt. Jeg elsker gåture i naturen, mest Nørrestrand, da jeg ikke har bil.
Like
Yay
Wow
6
5 Comments 0 Shares 569 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In