Hører i dag Lauryn Hill på fuld blæs. Hun har eddersparkme været en undervurderet kunstner!! Godt jeg fik købt den CD tilbage i 1999. (og har prioriteret at have et sæt der stadig spiller CD)
Hører i dag Lauryn Hill på fuld blæs. Hun har eddersparkme været en undervurderet kunstner!! Godt jeg fik købt den CD tilbage i 1999. (og har prioriteret at have et sæt der stadig spiller CD)
0 Comments 0 Shares 339 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In