Hører i dag Lauryn Hill på fuld blæs. Hun har eddersparkme været en undervurderet kunstner!! Godt jeg fik købt den CD tilbage i 1999. (og har prioriteret at have et sæt der stadig spiller CD)
Hører i dag Lauryn Hill på fuld blæs. Hun har eddersparkme været en undervurderet kunstner!! Godt jeg fik købt den CD tilbage i 1999. (og har prioriteret at have et sæt der stadig spiller CD)
0 Kommentarer 0 Delinger 339 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind