Jeg er super glad for at kunne fortælle, at jeg, som repræsentant for servicenetværket i Nationalpark Mols Bjerge, har fået en plads i Nationalparkrådet de næste 4 år.

/Anne Kristine, Vært her På Toppen - Cafe og Herberg

https://nationalparkmolsbjerge.dk/om-os/organisation
Jeg er super glad for at kunne fortælle, at jeg, som repræsentant for servicenetværket i Nationalpark Mols Bjerge, har fået en plads i Nationalparkrådet de næste 4 år. /Anne Kristine, Vært her På Toppen - Cafe og Herberg https://nationalparkmolsbjerge.dk/om-os/organisation
Organisation
Nationalparkfond Mols Bjerge er et uafhængigt organ inden for den statslige forvaltning.
Yay
3
0 Comments 0 Shares 594 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In