Til alle Jer der er "bange" for AI (Kunstig intelligens), så kan jeg berolige jer med at sige - "I skal ikke være bange".

Kunstig intelligens kan sammenlignes med en der TROR de er smarte, men er det faktisk slet ikke. Kunstig intelligens er faktisk bare en sandsynlighedsberegner, det udregner hvad det mest logiske svar vil være i forhold til spørgsmålet - intet andet.
Til alle Jer der er "bange" for AI (Kunstig intelligens), så kan jeg berolige jer med at sige - "I skal ikke være bange". Kunstig intelligens kan sammenlignes med en der TROR de er smarte, men er det faktisk slet ikke. Kunstig intelligens er faktisk bare en sandsynlighedsberegner, det udregner hvad det mest logiske svar vil være i forhold til spørgsmålet - intet andet.
Haha
Like
4
5 Kommentarer 0 Delinger 444 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind