Jeg har prøvet at få den lokale kulturhus bestyrelse til at bruge Socii til intern brug, men der er en del modstand.
Et problem er at man ikke kan se hvem der har skrevet beskeder i en besked-tråd.
Er det ikke muligt at få vist?
Jeg har prøvet at få den lokale kulturhus bestyrelse til at bruge Socii til intern brug, men der er en del modstand☹️. Et problem er at man ikke kan se hvem der har skrevet beskeder i en besked-tråd. Er det ikke muligt at få vist?
Like
5
5 Comments 0 Shares 221 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In