Jeg har prøvet at få den lokale kulturhus bestyrelse til at bruge Socii til intern brug, men der er en del modstand.
Et problem er at man ikke kan se hvem der har skrevet beskeder i en besked-tråd.
Er det ikke muligt at få vist?
Jeg har prøvet at få den lokale kulturhus bestyrelse til at bruge Socii til intern brug, men der er en del modstand☹️. Et problem er at man ikke kan se hvem der har skrevet beskeder i en besked-tråd. Er det ikke muligt at få vist?
Like
5
5 Kommentarer 0 Delinger 221 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind