Så lige night 1 af WWE's Wrestlemania.
Og hold nu kæft en omgang skuffende lort.
Værste PLE i lang tid.
Ret skuffende når den bedste kamp er FATU mod Mcintyre.
Så lige night 1 af WWE's Wrestlemania. Og hold nu kæft en omgang skuffende lort. Værste PLE i lang tid. Ret skuffende når den bedste kamp er FATU mod Mcintyre.
0 Comments 0 Shares 239 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In