Så lige night 1 af WWE's Wrestlemania.
Og hold nu kæft en omgang skuffende lort.
Værste PLE i lang tid.
Ret skuffende når den bedste kamp er FATU mod Mcintyre.
Og hold nu kæft en omgang skuffende lort.
Værste PLE i lang tid.
Ret skuffende når den bedste kamp er FATU mod Mcintyre.
Så lige night 1 af WWE's Wrestlemania.
Og hold nu kæft en omgang skuffende lort.
Værste PLE i lang tid.
Ret skuffende når den bedste kamp er FATU mod Mcintyre.
0 Comments
0 Shares
239 Views