Så lige night 1 af WWE's Wrestlemania.
Og hold nu kæft en omgang skuffende lort.
Værste PLE i lang tid.
Ret skuffende når den bedste kamp er FATU mod Mcintyre.
Så lige night 1 af WWE's Wrestlemania. Og hold nu kæft en omgang skuffende lort. Værste PLE i lang tid. Ret skuffende når den bedste kamp er FATU mod Mcintyre.
0 Kommentarer 0 Delinger 239 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind