Vi har god luftkvalitet i Danmark.. troede jeg... Hvad sker der for området omkring Nykøbing Falster? Vi skal måske til at have partikelfilter til hjemmet, som de også har mange steder i storbyer i Asien. Så kan vi lave samlekøb og samtidig købe vandfilter til vandhanen og spare lidt der.

#ægtevelfærd
Vi har god luftkvalitet i Danmark.. troede jeg... Hvad sker der for området omkring Nykøbing Falster? 😷 Vi skal måske til at have partikelfilter til hjemmet, som de også har mange steder i storbyer i Asien. Så kan vi lave samlekøb og samtidig købe vandfilter til vandhanen og spare lidt der. #ægtevelfærd
Like
1
1 Comments 0 Shares 715 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In