Vi har god luftkvalitet i Danmark.. troede jeg... Hvad sker der for området omkring Nykøbing Falster? Vi skal måske til at have partikelfilter til hjemmet, som de også har mange steder i storbyer i Asien. Så kan vi lave samlekøb og samtidig købe vandfilter til vandhanen og spare lidt der.

#ægtevelfærd
Vi har god luftkvalitet i Danmark.. troede jeg... Hvad sker der for området omkring Nykøbing Falster? 😷 Vi skal måske til at have partikelfilter til hjemmet, som de også har mange steder i storbyer i Asien. Så kan vi lave samlekøb og samtidig købe vandfilter til vandhanen og spare lidt der. #ægtevelfærd
Like
1
1 Kommentarer 0 Delinger 713 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind