Jeg støtter det her forslag, selvom jeg gerne så der var fradrag fra første kilometer!!

https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-23540
Jeg støtter det her forslag, selvom jeg gerne så der var fradrag fra første kilometer!! https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-23540
WWW.BORGERFORSLAG.DK
Forslag om kørselsfradrag for cyklister over 5 km
Jeg foreslår, at der indføres ændring i kørselsfradrag for borgere der pendler på cykel. I dag er kørselsfradraget primært målrettet billister og i mi
Like
6
1 Comments 0 Shares 385 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In