Jeg støtter det her forslag, selvom jeg gerne så der var fradrag fra første kilometer!!

https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-23540
Jeg støtter det her forslag, selvom jeg gerne så der var fradrag fra første kilometer!! https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-23540
WWW.BORGERFORSLAG.DK
Forslag om kørselsfradrag for cyklister over 5 km
Jeg foreslår, at der indføres ændring i kørselsfradrag for borgere der pendler på cykel. I dag er kørselsfradraget primært målrettet billister og i mi
Like
6
1 Kommentarer 0 Delinger 385 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind