Jamen det er da også det helt rigtige, at fjerne afgiften på chokolade.. det giver så god mening at fjerne den, det koster ca 2,5 milliarder om året.

Skal vi så ikke også fjerne afgifterne på spiritus og alkohol? så kan vi rigtig blive både fede og fulde. Danmarks Demokraterne tænker virkelig på folkesundheden. Fjolser af rang.

https://www.bt.dk/politik/parti-genopliver-forslag-vil-fjerne-omstridt-afgift
Jamen det er da også det helt rigtige, at fjerne afgiften på chokolade.. det giver så god mening at fjerne den, det koster ca 2,5 milliarder om året. Skal vi så ikke også fjerne afgifterne på spiritus og alkohol? så kan vi rigtig blive både fede og fulde. Danmarks Demokraterne tænker virkelig på folkesundheden. Fjolser af rang. https://www.bt.dk/politik/parti-genopliver-forslag-vil-fjerne-omstridt-afgift
WWW.BT.DK
Parti genopliver forslag: Vil fjerne omstridt afgift
Fjernelsen af chokoladeafgiften bortfaldt i forbindelse med valget. DD vil nu tage forslaget op igen.
Like
Love
3
5 Comments 0 Shares 516 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In