Jamen det er da også det helt rigtige, at fjerne afgiften på chokolade.. det giver så god mening at fjerne den, det koster ca 2,5 milliarder om året.

Skal vi så ikke også fjerne afgifterne på spiritus og alkohol? så kan vi rigtig blive både fede og fulde. Danmarks Demokraterne tænker virkelig på folkesundheden. Fjolser af rang.

https://www.bt.dk/politik/parti-genopliver-forslag-vil-fjerne-omstridt-afgift
Jamen det er da også det helt rigtige, at fjerne afgiften på chokolade.. det giver så god mening at fjerne den, det koster ca 2,5 milliarder om året. Skal vi så ikke også fjerne afgifterne på spiritus og alkohol? så kan vi rigtig blive både fede og fulde. Danmarks Demokraterne tænker virkelig på folkesundheden. Fjolser af rang. https://www.bt.dk/politik/parti-genopliver-forslag-vil-fjerne-omstridt-afgift
WWW.BT.DK
Parti genopliver forslag: Vil fjerne omstridt afgift
Fjernelsen af chokoladeafgiften bortfaldt i forbindelse med valget. DD vil nu tage forslaget op igen.
Like
Love
3
5 Kommentarer 0 Delinger 516 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind