Alex Vanopslagh udtalte forleden, at han gerne så en blå regering. Så må vi håbe, at smølferne har tid og vil påtage sig opgaverne :-)
Alex Vanopslagh udtalte forleden, at han gerne så en blå regering. Så må vi håbe, at smølferne har tid og vil påtage sig opgaverne :-)
Haha
Wow
2
0 Comments 0 Shares 555 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In