Alex Vanopslagh udtalte forleden, at han gerne så en blå regering. Så må vi håbe, at smølferne har tid og vil påtage sig opgaverne :-)
Alex Vanopslagh udtalte forleden, at han gerne så en blå regering. Så må vi håbe, at smølferne har tid og vil påtage sig opgaverne :-)
Haha
Wow
2
0 Kommentarer 0 Delinger 555 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind