Jamen så er jeg landet på det nye SoMe.
Og nu har jeg været lidt rundt og jeg må sige at det stadig er til den rustikke side indtil videre. Men jeg glæder mig over muligheden og håber at vi bliver mange (helst hele dk) der bakker op.
Jamen så er jeg landet på det nye SoMe. Og nu har jeg været lidt rundt og jeg må sige at det stadig er til den rustikke side indtil videre. Men jeg glæder mig over muligheden og håber at vi bliver mange (helst hele dk) der bakker op.
Like
Love
Yay
9
2 Comments 0 Shares 453 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In