Jamen så er jeg landet på det nye SoMe.
Og nu har jeg været lidt rundt og jeg må sige at det stadig er til den rustikke side indtil videre. Men jeg glæder mig over muligheden og håber at vi bliver mange (helst hele dk) der bakker op.
Jamen så er jeg landet på det nye SoMe. Og nu har jeg været lidt rundt og jeg må sige at det stadig er til den rustikke side indtil videre. Men jeg glæder mig over muligheden og håber at vi bliver mange (helst hele dk) der bakker op.
Like
Love
Yay
9
2 Kommentarer 0 Delinger 453 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind