Er alt gået i stå herinde?
Jeg har været syg, og derfor ikke aktiv, og hvad ser jeg? stort set intet er sket.
Jeg har været syg, og derfor ikke aktiv, og hvad ser jeg? stort set intet er sket.
Er alt gået i stå herinde?
Jeg har været syg, og derfor ikke aktiv, og hvad ser jeg? stort set intet er sket.
9 Comments
0 Shares
301 Views