Er alt gået i stå herinde?
Jeg har været syg, og derfor ikke aktiv, og hvad ser jeg? stort set intet er sket.
Er alt gået i stå herinde? Jeg har været syg, og derfor ikke aktiv, og hvad ser jeg? stort set intet er sket.
9 Kommentarer 0 Delinger 301 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind