Man kan godt være uenig med begge parter i en konflikt. Det er jeg helt sikkert med både uSA og Iran.
Ingen af dem har ret, MEN, det er vanvid hvad uSA gør lige nu
Man kan godt være uenig med begge parter i en konflikt. Det er jeg helt sikkert med både uSA og Iran. Ingen af dem har ret, MEN, det er vanvid hvad uSA gør lige nu 😡😭
Like
Yay
11
0 Comments 0 Shares 395 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In