Man kan godt være uenig med begge parter i en konflikt. Det er jeg helt sikkert med både uSA og Iran.
Ingen af dem har ret, MEN, det er vanvid hvad uSA gør lige nu
Man kan godt være uenig med begge parter i en konflikt. Det er jeg helt sikkert med både uSA og Iran. Ingen af dem har ret, MEN, det er vanvid hvad uSA gør lige nu 😡😭
Like
Yay
11
0 Kommentarer 0 Delinger 395 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind