Mens jeg venter på Godot ... undskyld ... trykkeriet, muntrer jeg mig lidt med analog tegning og lægger op til min næste tegneserie, denne gang næste bind af "Ragnas Søn". :-) #tegneserie #tegning #comics #original #ragnassøn
Mens jeg venter på Godot ... undskyld ... trykkeriet, muntrer jeg mig lidt med analog tegning og lægger op til min næste tegneserie, denne gang næste bind af "Ragnas Søn". :-) #tegneserie #tegning #comics #original #ragnassøn
Yay
Like
4
0 Comments 0 Shares 455 Views 2

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In