Mens jeg venter på Godot ... undskyld ... trykkeriet, muntrer jeg mig lidt med analog tegning og lægger op til min næste tegneserie, denne gang næste bind af "Ragnas Søn". :-) #tegneserie #tegning #comics #original #ragnassøn
Mens jeg venter på Godot ... undskyld ... trykkeriet, muntrer jeg mig lidt med analog tegning og lægger op til min næste tegneserie, denne gang næste bind af "Ragnas Søn". :-) #tegneserie #tegning #comics #original #ragnassøn
Yay
Like
4
0 Kommentarer 0 Delinger 455 Visninger 2

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind