Bomen gik ikke ned men der var lys og lyd. Så holdt tog og logofør oppe ud af toget og prøve manuelt får bom ned. Med det gik så ikke så fik vi lov til at køre ind tog køre videre. Det var bom overgang ved Aldersovej
Bomen gik ikke ned men der var lys og lyd. Så holdt tog og logofør oppe ud af toget og prøve manuelt får bom ned. Med det gik så ikke så fik vi lov til at køre ind tog køre videre. Det var bom overgang ved Aldersovej
Like
Yay
7
1 Comments 0 Shares 320 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In