Bomen gik ikke ned men der var lys og lyd. Så holdt tog og logofør oppe ud af toget og prøve manuelt får bom ned. Med det gik så ikke så fik vi lov til at køre ind tog køre videre. Det var bom overgang ved Aldersovej
Bomen gik ikke ned men der var lys og lyd. Så holdt tog og logofør oppe ud af toget og prøve manuelt får bom ned. Med det gik så ikke så fik vi lov til at køre ind tog køre videre. Det var bom overgang ved Aldersovej
Like
Yay
7
1 Kommentarer 0 Delinger 319 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind